ελίν: Platinum Χορηγός του 9ου Mediterranean Yacht Show

ελίν: Platinum Χορηγός του 9ου Mediterranean Yacht Show

Δίνοντας για μια ακόμα χρονιά το δυναμικό «παρών» στο Mediterranean Yacht Show, η ελίν υποστήριξε ως Platinum Χορηγός την κορυφαία διεθνή έκθεση επαγγελματικών σκαφών αναψυχής.

Τα Ποσειδώνια 2024 παρουσιάζουν το πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμά τους

Τα Ποσειδώνια 2024 παρουσιάζουν το πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμά τους

Κορυφαίοι ειδικοί του κλάδου διαμορφώνουν την ατζέντα της παγκόσμιας ναυτιλίας στην Αθήνα από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου.

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Η έκδοση του νέου τεύχους του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ ολοκληρώθηκε από την ONDECK Media.

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Η κορυφαία εταιρεία yachting στην Ελλάδα ενισχύει τις αναπτυξιακές προοπτικές της, με τη δημιουργία ναυπηγείου στις νέες εγκαταστάσεις της και εσωτερικού τμήματος financing.

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Πάνω από 85 ναυπηγεία από 26 χώρες έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι θα δώσουν το «παρών» για να παρουσιάσουν καινοτομίες στον σχεδιασμό και την παραγωγή πλοίων στις 3-7 Ιουνίου.

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Από τις 10 έως τις 13 Οκτωβρίου 2024, το Olympic Yacht Show θα υποδεχθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά το εκλεκτό κοινό του.

Previous Next Play Pause
ελίν: Platinum Χορηγός του 9ου Mediterranean Yacht Show ελίν: Platinum Χορηγός του 9ου Mediterranean Yacht Show
Τα Ποσειδώνια 2024 παρουσιάζουν το πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμά τους Τα Ποσειδώνια 2024 παρουσιάζουν το πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμά τους
Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ
Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ
Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Posidonia Sea Tourism Forum: Θα Εξετάσει τις τάσεις στις Οικονομικές Επιπτώσεις της Κρουαζιέρας

Posidonia Sea Tourism Forum oikonomikes epiptoseis krouazieras

Η Ελλάδα προσβλέπει σε έσοδα πάνω από 1,1 δις. € φέτος από την αύξηση του homeporting και την προσθήκη νέων προορισμών.

 Καθώς η διεθνής κοινότητα κρουαζιέρας προετοιμάζεται για το Posidonia Sea Tourism Forum, η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) προβλέπει ότι ο κλάδος θα προσελκύσει έως και 33 εκατομμύρια επιβάτες το 2023 παγκοσμίως, ξεπερνώντας σημαντικά τα 29,7 εκατομμύρια που καταγράφηκαν το 2019, την τελευταία χρονιά πριν από την πανδημία.

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία της CLIA, η Ελλάδα, η οποία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ευρωπαϊκής κρουαζιέρας, αναμένεται να καταγράψει αύξηση του οικονομικού οφέλους από τον κλάδο, με τον Πειραιά - το κορυφαίο λιμάνι της χώρας - να προβλέπεται ότι θα ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο επιβάτες το 2023. Το 2021, η οικονομική συνεισφορά της κρουαζιέρας στην Ελλάδα ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, φτάνοντας το 1,1 δισ. ευρώ, έναντι 957 εκατ. ευρώ το 2019.

Ο κλάδος υποστήριξε 315.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, με τις 15.100 από αυτές να βρίσκονται στην Ελλάδα. Η Ελλάδα πρωτοστάτησε παγκοσμίως, με τη γρήγορη και ασφαλή επανέναρξη της κρουαζιέρας κατά τη διάρκεια της πανδημίας και με την αύξηση του homeporting, που οδήγησε τις εταιρείες κρουαζιέρας να προμηθεύονται τοπικά αγαθά και υπηρεσίες στους λιμένες αφετηρίας και τους επιβάτες να περνούν μεγαλύτερες περιόδους εκεί, διανυκτερεύοντας σε τοπικά ξενοδοχεία. Ο οικονομικός αντίκτυπος αυξήθηκε επίσης λόγω της μεγαλύτερης παραμονής των πλοίων στα λιμάνια για την εκτέλεση τεχνικών εργασιών.

Ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια A.E., δήλωσε ότι η πραγματοποίηση του Φόρουμ για πρώτη φορά εκτός Αθήνας είναι μια συναρπαστική εξέλιξη που δυνητικά θα ενισχύσει περαιτέρω την κρουαζιέρα στην Ελλάδα: «Το Posidonia Sea Tourism Forum παρέχει μια μοναδική ευκαιρία στα ηγετικά στελέχη του κλάδου να συναντηθούν στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας και να ανακαλύψουν την προοπτική νέων προορισμών. Με την δρομολογημένη μετά το 2024 κατασκευή νέων τερματικών σταθμών κρουαζιέρας στη Σούδα, στα Χανιά της Κρήτης, την προγραμματισμένη επέκταση του τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στον Πειραιά και την αυξανόμενη δυναμική της Θεσσαλονίκης ως πρόσθετου κόμβου κρουαζιέρας, η ανάπτυξη του κλάδου πρόκειται να συνεχιστεί στην Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια».

Η αξία του τουρισμού κρουαζιέρας είναι χωρίς υπερβολή τεράστια, καθώς κάθε 24 επισκέπτες κρουαζιέρας υποστηρίζουν μία θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης, ενώ κατά μέσο όρο κάθε επισκέπτης ξοδεύει 660 ευρώ στα λιμάνια που επισκέπτεται κατά τη διάρκεια μιας τυπικής κρουαζιέρας επτά ημερών. Επιπλέον, το 60% των ατόμων που έχουν κάνει κρουαζιέρα επιστρέφουν τα επόμενα χρόνια σε έναν προορισμό που επισκέφτηκαν για πρώτη φορά με κρουαζιερόπλοιο, επομένως κάθε κρουαζιέρα είναι βασικά ένα ταξίδι γνωριμίας με νέους προορισμούς για κάθε επιβάτη. Η Έκθεση της CLIA για την Παγκόσμια Αγορά Κρουαζιέρας το 2020 έδειξε ότι το 85% των millennials σχεδιάζει να κάνει ξανά κρουαζιέρα, ακολουθούμενο από την Gen-X (82%), την Gen-Z (79%), τους Baby Boomers (77%) και τους Traditionalists (73%).

Το Posidonia Sea Tourism Forum θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη, στις 25-26 Απριλίου 2023, και θα έχει ως κεντρικό θέμα: «Επιστροφή στην Ανάπτυξη: Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν Εταιρείες Κρουαζιέρας και Προορισμοί». Η διοργάνωση θα αποτελέσει κόμβο συζητήσεων για το μέλλον του κλάδου κρουαζιέρας και τη συνεχιζόμενη θετική επίδρασή του στην οικονομία.

Στα πλαίσια του PSTF 2023 θα πραγματοποιηθεί επίσης η πρώτη παρουσίαση της μελέτης κοινωνικοοικονομικών επιπτώσεων που εκπόνησαν ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, προκειμένου να συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση των πλεονεκτημάτων της κρουαζιέρας για την τοπική κοινωνία.

Συχνά γίνεται αναφορά στα οφέλη που αποφέρει ο κλάδος της κρουαζιέρας τόσο για τους προορισμούς όσο και για τα λιμάνια, ωστόσο ο πραγματικός οικονομικός αντίκτυπος σπάνια μετριέται και αποτυπώνεται. Οι συμμετέχοντες στο PSTF 2023 θα έχουν μια μοναδική ευκαιρία να μάθουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν για τα πραγματικά επίπεδα δαπανών επιβατών και πληρωμάτων, για τις καταναλωτικές συνήθειες τους κατά την παραμονή τους, τα επίπεδα ικανοποίησης από την επίσκεψή τους, καθώς και τις προοπτικές επιστροφής τους στην πόλη.

Η παρουσίαση θα αποτυπώσει την κοινωνικοοικονομική συνεισφορά της κρουαζιέρας στο λιμάνι και την πόλη της Θεσσαλονίκης και, ήδη, τα προκαταρκτικά δεδομένα παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τα μοτίβα δαπανών των επιβατών κρουαζιέρας και των πληρωμάτων στη Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα, οι επιβάτες κρουαζιέρας κατευθύνουν τις δαπάνες τους προς αγορές (44%), εστιατόρια και καφετέριες (40%), περιηγήσεις στα αξιοθέατα (12%) και καταστήματα τροφίμων (3%). Από την άλλη πλευρά, τα μέλη των πληρωμάτων επιλέγουν να δαπανήσουν σε ψώνια (55%), εστιατόρια και καφετέριες (16%), μεταφορές (14%) και καταστήματα τροφίμων (10%).

Η Θεοδώρα Ρήγα, Γενική Εμπορική Διευθύντρια & Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας της ΟΛΘ Α.Ε., σχολίασε: «Χρηματοδοτούμε αυτή τη μελέτη μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης για να κατανοήσουμε καλύτερα πώς ο κλάδος της κρουαζιέρας ωφελεί την πόλη μας και πώς μπορούμε να ενισχύσουμε περαιτέρω τόσο την εμπειρία των επιβατών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους όσο και τα οφέλη για την τοπική, περιφερειακή και εθνική οικονομία. Μόλις κατανοήσουμε καλύτερα τις προσδοκίες των επιβατών ως προορισμός, θα είμαστε σε καλύτερη θέση να προσφέρουμε στους επιβάτες κρουαζιέρας μια μοναδική εμπειρία. Αυτό θα αποτελέσει το εφαλτήριο για την προσέλκυση περισσότερων εταιρειών κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια».

Το PSTF 2023 έχει την υποστήριξη της ΟΛΘ Α.Ε. ως Αδαμάντινου Χορηγού, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως Χρυσού Χορηγού, της ΟΛΠ Α.Ε. ως Αργυρού Χορηγού και των Celestyal, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Global Ports Holding, Kyvernitis Travel, Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. και Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης ως Χάλκινων Χορηγών. Ο επίσημος αερομεταφορέας της διοργάνωσης είναι η SKY express. Υποστηρικτές του PSTF 2023 είναι η Avis, η Global Air Compass και η Agora Modiano. Το Φόρουμ διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, του Υπουργείου Τουρισμού, του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, ενώ υποστηρίζεται από το τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), την Ένωση Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας (MedCruise) και την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ρεπορταζ

Sea Trials by Skipper ONDECK: Italia 11…

Εγκαινιάζουμε τη νέα στήλη αποκλειστικών δοκιμών του Skipper ONDECK, με...

Ρεπορτάζ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Η D-Marin Λευκάδας μέγας χορηγός του Πρά…

Η D-Marin Λευκάδας για μια ακόμη χρονιά υπήρξε μέγας χορηγός...

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Style

Το νέο TUDOR Pelagos FXD Chrono “Cycling…

Με αφορμή την έναρξη του Giro d’Italia 2024, η TUDOR...

Style