ελίν: Platinum Χορηγός του 9ου Mediterranean Yacht Show

ελίν: Platinum Χορηγός του 9ου Mediterranean Yacht Show

Δίνοντας για μια ακόμα χρονιά το δυναμικό «παρών» στο Mediterranean Yacht Show, η ελίν υποστήριξε ως Platinum Χορηγός την κορυφαία διεθνή έκθεση επαγγελματικών σκαφών αναψυχής.

Τα Ποσειδώνια 2024 παρουσιάζουν το πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμά τους

Τα Ποσειδώνια 2024 παρουσιάζουν το πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμά τους

Κορυφαίοι ειδικοί του κλάδου διαμορφώνουν την ατζέντα της παγκόσμιας ναυτιλίας στην Αθήνα από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου.

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ

Η έκδοση του νέου τεύχους του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ ολοκληρώθηκε από την ONDECK Media.

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ

Η κορυφαία εταιρεία yachting στην Ελλάδα ενισχύει τις αναπτυξιακές προοπτικές της, με τη δημιουργία ναυπηγείου στις νέες εγκαταστάσεις της και εσωτερικού τμήματος financing.

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας

Πάνω από 85 ναυπηγεία από 26 χώρες έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι θα δώσουν το «παρών» για να παρουσιάσουν καινοτομίες στον σχεδιασμό και την παραγωγή πλοίων στις 3-7 Ιουνίου.

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Από τις 10 έως τις 13 Οκτωβρίου 2024, το Olympic Yacht Show θα υποδεχθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά το εκλεκτό κοινό του.

Previous Next Play Pause
ελίν: Platinum Χορηγός του 9ου Mediterranean Yacht Show ελίν: Platinum Χορηγός του 9ου Mediterranean Yacht Show
Τα Ποσειδώνια 2024 παρουσιάζουν το πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμά τους Τα Ποσειδώνια 2024 παρουσιάζουν το πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμά τους
Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ Με την υπογραφή της ONDECK Media το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΡΙΑΙΝΑ
Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ Riginos Yachts: Νέες αναπτυξιακές επενδύσεις ύψους 7,5 εκατ. ευρώ
Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας Ποσειδώνια 2024: σηματοδοτούν την αναγέννηση της Ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες του 4ου Olympic Yacht Show

Το Νερό μας σέβεται: 360˚ καμπάνια από το ZΑΓΟΡΙ

zagori to nero mas sevetai kampania

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, με αφετηρία τις αξίες που το χαρακτηρίζουν, παρουσιάζει τη νέα καμπάνια «Το Νερό μας σέβεται».

Η νέα επικοινωνία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ αναδεικνύει τη μοναδική αξία του μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, και επικεντρώνεται στις αξίες της ισότητας, του σεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας. Το ΖΑΓΟΡΙ δεν κάνει διακρίσεις ανάμεσα στους ανθρώπους, δεν κρίνει και δεν απομονώνει. Είναι εδώ για όλους.

Η νέα καμπάνια #ΤοΝeroMasSevetai αγκαλιάζει τη μοναδικότητα κάθε ανθρώπου μέσα από τη διαφάνεια του νερού. Με απόλυτο ρεαλισμό μας ταξιδεύει στη Ελλάδα του σήμερα, αναδεικνύοντας αληθινούς «ήρωες» της καθημερινότητας, ανθρώπους όλων των ηλικιών, εθνικοτήτων και φύλων. Με τη χρήση της νοηματικής γλώσσας κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής ταινίας υπογραμμίζει το στόχο της καμπάνιας, προωθώντας την προσβασιμότητα και την κατανόηση για όλους. Η καμπάνια έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ευαισθητοποιήσει τον καταναλωτή, μετατρέποντας το ΖΑΓΟΡΙ σε σύντροφο-ζωής και μάρκα-εμπνευστή, ξεφεύγοντας από τα στενά όρια της επικοινωνίας στην κατηγορία του. Με τη δυναμική δήλωση “Σε αυτό τον τόπο το νερό το λέμε ΖΑΓΟΡΙ”, αναδεικνύεται ο σεβασμός και η αγάπη των καταναλωτών για το ΖΑΓΟΡΙ.

Τη νέα καμπάνια δημιούργησε για το ΖΑΓΟΡΙ, η The Newtons Laboratory, με τη σκηνοθετική άποψη των Danny & Loco, σε παραγωγή της Stefi Productions, συνδυάζοντας street casting με ηθοποιούς και δημιουργώντας ένα μανιφέστο για την ουσιαστική σύνδεση μεταξύ του Νερού και του ανθρώπου. Η μουσική, που απογειώνει συναισθηματικά την ταινία, είναι δημιουργία του συνθέτη και τραγουδιστή Νίκου Πορτοκάλογλου, ενώ η εκφραστική εκφώνηση πραγματοποιήθηκε από τον ηθοποιό Νίκο Ψαρρά.

Η νέα 360˚διαφημιστική καμπάνια «Το νερό μας σέβεται» από το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ περιλαμβάνει τηλεόραση, digital, social media, outdoor σε πολυσύχναστα σημεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης, κινηματογράφο, media synergies και CSR ενέργειες, διατηρώντας στο μέγιστο την επαφή με το καταναλωτικό κοινό και υλοποιώντας την υπόσχεση του brand για κοινωνική παρουσία με συνέπεια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ρεπορταζ

Sea Trials by Skipper ONDECK: Italia 11…

Εγκαινιάζουμε τη νέα στήλη αποκλειστικών δοκιμών του Skipper ONDECK, με...

Ρεπορτάζ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Η D-Marin Λευκάδας μέγας χορηγός του Πρά…

Η D-Marin Λευκάδας για μια ακόμη χρονιά υπήρξε μέγας χορηγός...

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Style

Το νέο TUDOR Pelagos FXD Chrono “Cycling…

Με αφορμή την έναρξη του Giro d’Italia 2024, η TUDOR...

Style